יום שלישי, 15 באוגוסט 2017

כדור ההתעמלות המשרדי OfficeBallz ולכמה כדאי שהוא יהיה במשרד שלכם






שמות רבים יש לכלי הישיבה הנהדר הזה שתפס תאוצה בשנים האחרונות ונהיה למעורר שינוי משמעותי בדרך שבה אנחנו יושבים במשרד: כדור "פיזיו" \ כדור התעמלות \פיטבול (Fitball) \ כדור שווייצרי (Swiss Ball).

אנחנו ב- "סימון" פשוט קוראים לזה Office Ballz.

אחד המוצרים הנהדרים אשר אנחנו משווקים בבלעדיות מחברת "יוטסון" השוודית אשר מתמחה בפתרונות אקוסטיים וארגונומיים לאזור סביבת העבודה המשרדית.

איך שלא תרצו לקרוא לזה - כדור הפיטבול עשוי לשנות את המודעות של מנח הישיבה שלנו בזמני הישיבה הממושכים שאנחנו חווים בחיי המשרד שלנו ובהחלט להיטיב עם הגוף שלכם.

מושפע מעולם היוגה ופועל על בסיס כמה מהעקרונות של שילוב בין העולמות הללו וזאת משום שכדור ההתעמלות מאפשר למשתמש להיות מסוגל למצוא בעצמו את מנח הישיבה שבו הוא מרגיש הכי יציב; כמו כן, הכדור עובד על שמירה של גב ישר ופוסטורה נכונה עבור גוף המשתמש ומאפשר למשתמש לנשום ביעילות רבה יותר ובכך להיטיב עם ההלך רוח שלו\ה בזמן שגרת העבודה הדרשנית.

יתרונות השימוש ב- OfficeBallz :

אחד היתרונות ששמים לב אליו מהרגע הראשון של הישיבה על הכדור הוא הצורך לשמור על יציבות ולחפש את התנוחה הנוחה ביותר עבור ישיבה ממושכת.
התנוחה הטובה ביותר עבור עמוד השדרה היא במקרה גם הקלה ביותר לשמור על איזון בעזרתה. משמע, הגוף ינסה באופן אוטומטי לאזן את עצמו על מנת להגיע אל התנוחה הנכונה. זה עוזר לשפר את בריאות עמוד השדרה ולהפחית את כאבי הגב.

יתרון נוסף הוא שכדור ה- OfficeBall מאלץ אותך לשנות תנוחות בזמן הישיבה הממושכת ובכך לאפשר דינמיקה של הגוף, דבר התורם להרגשת הקיבעון הפיזי שמרגישים לעתים בעת ישיבה על כיסא משרדי.

בזמן הישיבה על כיסא ה- OfficeBall המשתמש מנצל את שרירי הבטן שלו על מנת שיוכל להתייצב על כלי הישיבה, כי בואו נודה בזה - זה די מוזר ולא הכי נוח לשבת על כדור מנופח באוויר, בעצם הישיבה על הכדור מופעל לחץ על שרירי הבטן ושרירי הליבה שלנו מתחזקים. עניין זה תורם בנוסף לתרגול היציבות.

עידוד זרימת דם טובה יותר עבור הגפיים להבדיל מלשבת על כיסא שהוא אינו מותאם ארגונומית או אפילו אם הוא כן תמיד יהיה איזשהו חסך משום שכיסא ארגונומי , יעיל ככל שיהיה, מאבד מהיעילות שלו אם אנחנו מתמכרים לישיבה ולא קמים כל כמה זמן בשביל להניע את הגוף שלנו, מאידך גיסא, ישיבה על OfficeBall מעודד תנועה תמידית ומשאיר את הגוף בתזוזה.


איך להשתמש בכדור ה- OfficeBallz:

- דבר ראשון שימו לב שאתם רוכשים כדור שיתאים למידות שלכם; למשתמשים מתחת לגובה 165 ס"מ מומלץ להשתמש בכדור בקוטר 45 ס"מ ; למשתמשים מעל גובה 167 ס"מ מומלץ לרכוש כדור בקוטר 55 ס"מ; למשתמשים מעל גובה 180 ס"מ יש לרכוש כדור בקוטר 65 ס"מ.

- מרכזו את כדור ההתעמלות מתחת לישבן שלכם; כוון את הישיבה שלך כך שכפות הרגליים, הברכיים והירכיים יצרו זווית ביניהם של 90 מעלות; על מנת לשמור על הפוסטורה - אז הירכיים צריכים להיות קצת יותר גבוהים מהאגן.

- עסוק בעבודה השגרתית שלך, תוך כדי שמירה על גב ישר בשימוש של שרירי הליבה בעת העשייה הזאת.

- אם יש צורך אז ניתן להשתמש במעמדים עבור כדור הישיבה אשר מונעים מהכדור לברוח מעמדת הישיבה במשרד ומאפשר שליטה טובה על הכדור בעת הישיבה עליו. כמו כן, קיימים מעמדים הכוללים תומכות גב וידיים על בסיס רגליות אשר תורמים ליציבות של הכדור ושומרים על הגפיים של העובד בזמן הישיבה.


כמה דברים שיש לשים לב אליהם:

- עם כמה שזה תורם לחיזוק השרירים בבטן ולעמידות של עמוד השדרה שלנו; מומלץ לקחת את עניין הישיבה על הכדור בפעימות קצובות והדרגתיות ולא בהכרח לשבת כל היום על הכדור אלא להחליף כל 20-30 דקות אם לא יותר, בין הכדור לבין הכיסא הארגונומי המשרדי שלכם.

- אמנם זה מאפשר תנועה של הגוף שלנו - עדיין מומלץ לקום כל חצי שעה ולעשות סיבוב באזור המשרד שלכם על פי כללי הארגונומיה שציינתי בכתבות הקודמות שלי כאן בבלוג.

- אל תהיו עצלנים! אם אתם מרגישים שאתם משתופפים מעל שולחן העבודה אז שימו לב למנח הישיבה שלכם ושמרו על גב ישר על מנת למנוע סיבוכים בעמוד השדרה.


ניתן להתרשם מכדור ההתעמלות OfficeBallz באולם התצוגה של סימון בצמוד למפעל שלנו בתל אביב:


תודה רבה ומקווה שנהניתם מהקריאה :)

מאחל לכם ישיבה נעימה ונכונה!


עדי גוטליב | מעצב תעשייתי

     Sales@simon.org,il

simon_s_logo_slogenRGB-01.jpg
שתולים 70, תל אביב, 6762572.

טל' 03-5370150 | פקס: 03-5370151



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה